What Make Up Do You Use? Nutella


Krásný nedělní podvečer ♥,

zdravím vás ze záhrobí a hlásím se po několika týdnech blogerské pauzy. Určitě se ptáte, kde jsem byla, co se dělo a proč se ta bruneta dva měsíce neukázala. Uvařte si horkou čokoládu, zabalte se do teplé deky, a nebo si raději vlezte do peřin. Dnes to bude náročné.  

Posledních několik týdnů bylo vše až příliš komplikované. Začalo to nástupem na vysokou školu, což se jevilo jako skvělý nápad. Další roky teroru, které vyústí k získání papíru. Papíry, papíry a zase papíry. Svět je na nich natolik stavěný, že se už nikdo nepozastavuje nad tím, jak je to všechno vlastně absurdní. Den za dnem nespíte, ženete se pro něco, co vlastně nevíte, jestli chcete a nežijete, jenom přežíváte. Každá další hodina z vás bezcitně vycucává životní energii a vy se stáváte mučedníkem vlastního života. Strest, napětí a kolotoč jede od začátku. Každý den ta samá rutina co nemá konce. A výsledek? Ztracené minuty života bez výsledku. Prázdno. Melancholie co si člověka obtočí jako had a dusí ho hořkým pesimismem. Život a aktuální realita.

Často člověk potřebuje až příliš tvrdou lekci, aby si uvědomil vlastní priority. Žebříček hodnot je u každého jiný, ale jedno ho spojuje. Chcete v životě dělat to co vás baví a je jedno, jak moc se snažíte to ignorovat. Po čase totiž pocítíte chladivé prázdno uprostřed hrudníku, které nic nezaplní, nehledě na to, jak moc dobře se vám vede. Je důležité znát odpověď na otázku, která je kompasem na rozbouřeném moři života každého z nás. Prožil jsem dnešní den jako by byl poslední? Dokážete si představit, že zítřejší ráno by už nebylo a vy ste prožívali poslední minuty svého života? Vezměte si do rukou zrcátko a pravdivě odpovězte s pohledem do svých očí. Protože ta osoba co vidíte může dokázat vše o čem jste snili a je jen na vás, jestli se odvážíte udělat první krok a několik dalších. Všechny totiž budou směřovat k jednomu cíli, k vašemu štěstí.

Vracím se tedy zpátky a doufám, že se budu vracet častěji. Blogování je mé malé štěstí a Vy jste tím velkým. Každá vaše zpětná vazba mi vykouzlí úsměv na tváři a zahřeje u srdce. Protože co by to bylo za svět, kde by se Silvie nenakrucuvala s foťákem před publikem a nepsala pohoršující články? 😎

A protože už dlouho nebyl článek, dovolím si to dnes protáhnout a představit vám můj nový objev, který jsem ulovila v nákupní středě.


V mé nové životní kapitole dodržuji několik tradicí, jako je nákupní středa. I kdyby z nebe padaly trakaře, středa je nákupní den. A právě díky ní se mi podařilo minulý týden v Rossmannu objevit make-up, který jsem si zamilovala na první pohled.

Make-up HD Liquid Coverage od značky Catrice mě zaujal především svým balením. Nevím, jestli jsem jenom já taková straka co má ráda lesklé věci, ale tuším, že nás bude víc. A vidíte to kapátko? To je hotová záhada roku která musí být pokořena!


Hned na úvod si dovolím make-upu vytknout jednu zásadní věc, a přece přílišnou tekutost. Při prvním seznamování s HD jsem totiž nevěděla, jestli na konci všeho budu mít make-up jenom na obličeji, nebo zastihne i blízké okolí a bude to u mě vypadat jako uprostřed pomerančové války. Naštěstí to dopadlo dle prvního scénáře a já se tak pokaždé těším, až make-up znovu použiji  - oproti klasickým aplikátorům vás čeká ranní vzrůšo, aneb kdo z koho.


Co make-upu neodpustím je jeho oranžový nádech. Za ty roky co kupuji kosmetiku jsem už vyzkoušela různé novinky, takže nemohu tvrdit, že po použití HD budete vypadat jak kdyby jste zapomněli hlavu v solárku. S dobrým pudrem se dá s tónem vyhrát, ale porcelánová barvička to bohužel nebude. Navíc se nezapomeňte pořádně nakrémovat, protože make-up pleť dost vysušuje. Na druhou stranu, jsou tady tři ne, proč make-up není špatný.

NEsmrdí - již v drogerce můžete zjistit, že moc pěkně voní. Je to taková směska Nivey a nespecifikovaného krému na ruce.

NEleskne se - make-up je matující a v kombinaci s transparentním pudrem vydrží opravdu nějakou tu hodinku v perfektním stavu.

NEpohne se - slíbená výdrž 24 hodin to rozhodně nebude, ale jelikož se jedná o krycí make-up, jen tak se neztratí.


Konečný verdikt? Pokud nejste bleduje a máte ráda (rád :D ) pěkné balení kosmetiky, jděte do HD. Pokud ne,  porozhlédněte se raději jinde. :)


Přeji Vám krásný zbytek dne a úspěšný start do nového týdne. ♥



6 komentářů:

  1. ešte že som ho nedávno nechala v drogérii, pretože ten oranžový nádych by ma asi nepotešil :) ale to balenie a aplikátor ma naozaj skvelý a originálny :) to áno :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se v budoucnu dočkáme lepšího odstínu. :)

      Vymazat
  2. Silvi, konečně! Ani nevíš, jak moc jsem se těšila na další tvůj článek. V poslední době neprožívám zrovna to nejskvělejší období, ale snažím se z toho nepodělat. Prostě zatnou zuby a bojovat, co jiného mi zbývá?
    Make-up vypadá pěkně, ale já bych si ho kvůli jeho oranžovému podtónu nepořídila.

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, ať se jenom daří, určitě to nějak zvládneš ♥

      Vymazat
  3. Co mě zaujalo nejvíc je zmínka o vysoké škole, studiu a papíru, který nakonec dostaneš... přijde mi, že se to hlavně řeší v Česku, kde musí být každý inženýr, doktor a bůhví co ještě :( je to smutné!


    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, většina lidí nechápe, že je to něco, co člověku pomůže, ale nerozhoduje to o jeho životě. Ale každý si na to asi musí přijít sám. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥